zakladki

Znowu ullegam terroru tych kurew.. Yhhh.. Moze jakos uda mi sie kiedys w tym temacie ugarnac..

Anywayz, jeszcze w sytuacji biezacej:

  1. Że może dobre i że może kiedyś coś tam (zapewne nie, ale chuj wie):
  2. Że WSR jakaś kontrowersyjna reklama coś tam (a co to mnie kurwa w zasadzie (jeszcze)obchodzi..): https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FRomekLozinski%2Fposts%2F1212831742114882&width=500
  3. Że Bitcoin: że świat jest jednak dość skomplikowany a jednocześnie pojebany i że kurwa o co chodzi iże kurwa jakieś technologie w Microsofcie.. Dobra, chuj wie, jak chcesz, to sobie klikaj: KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK, KLIK… (aka “jak zarobic pierdyliard dolarow”)
  4. KARAMBOLA (indie game by A. Nawrot). Bo że że że że (ale fajna śmieszna gierka swoja droga)
  5. I teraz kurwa najlepsze: Linki do stron ktorych niby uzywam czesto, ale cos tam cos tam cos tam i nie moge ich zamknac, bo kurwa w sumie chuj wie dlaczego.. A wiec: mBank (moj ukochany zajebany bank, ktorego nienawidze), Dropbox (bo kurwa mysle, ze zrobie w nim porzadek albo kurwa cos tam i kurwa cos tam jeszcze, co nie zmienia oczywiscie faktu, ze wlasciwie po chuj ja go trzymam otwartego?? no naprawde, do chuja..), Google Calendar (bo mysle, ze zrobie sobie taki piekny zajebisty kalendarz i ze wtedy juz w ogole bedzie tak pieknie i zajebiscie…..), zakladki Rachunki i Finanse w Google Docs (nie wklejam linkow ze wzgledow bezpieczenstwa albo co tam i chuj bo i chuj) – bo kurwa jakos by sie to jednak przydalo ogarniac i albo cos tam i cos tam i chuj….

Dobra, uff, chyba starczy..

Nie no, ale tak szczerze to powiem, ze naprawde czuje jakas ulge, ze jakbym cos zrzucil.. Moze to tez nauka gdzies w tym na tym wszystkim by nie brac sobie specjalnie na plecy takich roznych rzeczy (i tez ze takich pierdol).

Coś tam, kurwa. Sam sobie wyciagnij wnioski.

Pozdrawiam kurwa serdecznie swoich kurwa wszystkich 3 czytelnikow (czy ile tam ich jest).

Buziaczki, kurwa.

Advertisements