Tags

,

Witam!!

Poniewaz w zeszlym roku byla taka akcja, że życzenia, wiec i w tym roku jest (promo(cja)!).

Post pisany (oczywiscie) wczesniej, bo inaczej zapomnialbym i nic by z tego nie bylo. Tzn. szedżuluję ten post na 23 gru 2016 12:01, bo nie wiem w zasadzie kiedys sie sklada zyczenia. Że niby niektórzy mowią, że w I dzień świąt, kiedy już faktycznie są święta, ale mnie to sie wydawało zawsze jakieś takie chujowe, że to już w zasadzie w trakcie i po ptokach. W Wigilie z kolei głupio, bo zakładam, że zapierdalacie jeszcze jakies ostatnie przygotowania do Wigilii, więc w zasadzie nie powinniście włączać komputera (też: żeby się jakoś może ten jeden raz w roku skupić na rodzinie czy jakkolwiek (tak przynajmniej mówiO, że tak powinno się, więc)). No więc szedżuluję/wrzucam na 23 gru, bo zakładam, że to jeszcze ostatni jakiś moment, kiedy możecie spokojnie spojrzeć w kompa..

A wiec jeszcze raz krotko i wracajac do tematu:

MERRY CHRISTMAS!!

img_1170

W tym roku mamy takiego drapaczka-chruściaczka, ale on jest 100% eko i jeszcze jakas kasa z niego poszla na szczytny cel. No więc taaak..

No więc czego Wam można życzyć, moi drodzy 3telnicy (3telnicy – bo realnych osob jest tu wlasnie ze 3 prawdziwych czytelnikow)?

Jak mawiała ciotka Grażynka: zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy! (ha ha ha ha ha..)

No a serio, to wiecie, że..

  • Wam wszystkiego najlepszego
  • i że Was bardzo wszystkich loffciam
  • i ten tego.. no rodzinnych, ciepłych…..

No a tak serio to chyba/może, że chciałbym napisac coś więcej, ale, jak zwykle… Bo coś tam coś tam coś tam…..

Choć może jak dobrze pojdzie, to beda jeszcze jakieś życzenia noworoczne/podsumowanie zeszlego roku/powitanie 2017…. Hmmmm???

(a moze juz sobie zaszedżuluję powitanie 2017..?)

Dobra, chuj.

W każdym razie pozdrawiam ciepło, jeszcze raz WESOŁYCH w miarę możliwości, ŚCISKAM I POZDRAWIAM, pa pa pa pa pa pa pa pa pa pa pa pa pa.

santa

Ho ho ho, muthafuckazzzz!!!

Advertisements