2017

Jak wyżej!! Happiego!!

Mam nadzieje, ze wlasnie budzicie sie na kacu po wspanialej zabawie sylwestrowej!

Pamietajcie, ze jaki poczatek roku taki bedzie caly rok! Czyli jesli jestescie skacowani, to bedzie SKACOWANY. Muahahahahaha!!

Nie, a tak serio, to oczywiscie pierdolenie.

2017 bedzie taki jakim go sobie zrobicie.

Mam nadzieje, ze zrobicie go sobie (nim) dobrze. Tego wam zycze z calego serca.

W sumie zyczenia powinno sie skladac przed a nie po, ale chuj, nie pierdolmy sie z ta tradycja (czy co tam jak tam).

W kazdym razie powodzenia!!!

(chuj, chyba nie umiem pisac ladnych postow (i jeszcze nie przeklinac wyglada na to, ze jest ciezko).

W kazdym razie jeszcze raz pozdrawiam, powodzenia itd. i pa pa pa pa pa pa pa.

I powodzenia.

I pa pa pa.

(na chuj w sumie komus zyczyc powodzenia w nowym roku, to brzmi w sumie idiotycznie.... dobra, kurwa, musze gwaltownie skonczyc pisanie tego posta, bo sie nie oderwe. a, i oczywiscie post napisany wczesniej, ale zyczenia przez to nie mniej szczere (serio, na chuj z tymi zyczeniami......))
Advertisements