Jak widac juz w nowym roku (obviously).

No i wlasnie, od razu w temacie powyższym, tzn. jak widac w powyzszym zdaniu pytanie:

w jakim jezyku my tu wlasciwie piszemy, czytamy?

Tzn. czytamy w tym jezyku, ktory jest zapisany, ale w jakim jezyku my tu piszemy? Czy raczej mamy pisac? Czy jakkolwiek..?

No bo spoojshmy pravdzie w ochee: wyglada na to, ze jednak po polsku. I wyglada na to, ze wiekszosc naszych followersow jest jednak z Polski.. I piszemy jednak w zasadzie po polsku (jak widac rowniez poniekad na zalaczonym przykladzie..)..

Ale! czasami piszemy jednak po angielsku! Jak.. (no jakis przyklad posta tu, wiadomo o co cho).

No wlasnie, więc jak?

Kurwa? (tradycyjnie, oczywiscie of kors…..)

nowincjak

(kind of edyt):

no a z kolei ustawienia wskazuja, ze “primarily this blog is written in English”.. no wlasnie jak kurwa widac…

ang-jednak-mm

Co oczywiscie jest polem do jakiejs szerszej dyskusji itd. …

Ktora kiedys sie moze moze odbedzie (kurwa), albo i nie.

Pozdrawiam w kazdym badz razie jeszcze raz serdecznie w Nowym Roku (w Nowym Wspanialym Świecie).

man

Advertisements