Najlepiej

Najlepiej, jak sobie mozesz pomoc,
to sobie nie przeszkadzac.

Advertisements

On a lighter note..

On a lighter note..

Usual Suspects
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Usual_Suspects

Obejrzane niedawno, but I mean.. no nie wiem.. Jakos meh.. I trudno mnie siebie przekonywac niz cos wiecej niz meh.. I mean, ok and all, but.. Nie wiem, moze jeszcze kiedys docenie and shieeeet.. Ok, I guess..

Wild wild country
On Netflix
https://www.google.pl/search?q=wild+wild+country&oq=wild+wild+co&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.3058j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

https://en.wikipedia.org/wiki/Rajneesh_movement

This and that and probably some other shieeet..
I think it was interesting, all in all..

I jeszcze 100% w temacie i zawsze 110% love:

Przechwytywanie

(nie wiem, jak inaczej wstawic tego linka, bo od razu wstawia mi to videło.. a ja w sumie chciałem tylko linka.. bo jak sie video kiedys urwie.. no ale wtedy i link nie bedzie dzialal.. Dobra, chuj, yebatź, leci:)

Przechwytywanie

G

Gdyby cos mi sie stalo

Gdyby cos mi sie stalo, to nie szukajcie w tych notatkach prawdy o mnie.
(Wydaje mi sie, ze nie udaje mi sie jej tutaj umiescic..)

Talk about pompatyczność.. Seriously……

Sam juz kurwa nie wiem, co myslec o tym wszystkim, serio..

I że jeszcze (chyba) niby czekam, aż ktoś mi coś powie/wytlumaczy/naświetli..
Are you 4 realz..?

(randomness)

T

Takie różne rzeczy chcialbym tu wpisać.

Ale dlaczego nie wychodzi mi jakos (?) przelewanie moich mysli na słowa tutaj..?

Anyway, mam na mysli to o czym mówił ojciec o "miałkości intelektualnej dziadka".
I że ja widze/czuje to podobnie wobec niego.
Że niby tu Gazeta WYborcza, niby wielkie "zainteresowanie światem", a tymczasem..
I że coś podobnego widzę również w sobie.
I czy/że istnieje jakiś sposób, aby wyrwać się z tego koła/kręgu..?