N

No i koniec koncow nie dam rady..

Sporo przeskoczylem przeszkod tu po drodze, ale kolejnej juz nie dam rady..

Mozna sie tez zapytywac dlaczego teraz a wczesniej jakos mimo tego all szedlem do przodu..

Hm, nie wiem, czy mozna sie tego nauczyc jakos samemu……

N

Różne, różne, kwadratowe i podłużne….
Pewnie jeszcze wiecej można by tu różnych rzeczy (z tej serii) wrzucic, no ale juz naprawde…
Nie pierdol..
Zostawiaj i idz dalej.
Co bedzie mialo wrócic to wróci i po prostu tyle.

Ściskam Cie bardzo, bardzo mocno i pozdrawiam.

R.

Bm i inne

1. Burza mozgow, burza sluzgow…….K, musze jakos "normalnie" opanowac te biezace rzeczy, wtedy bedzie sie mozna jakos zastanawiac nad jakimis "burzami mozgow"….

2. Zainspirowani kilometrami, zasripninowani srilometrami…
No kurwa ogolnie ze przydaloby sie bardziej ruszac, co do tego nie mam watpliwosci..